lördag 12 april 2014

Det är ju bara att konstatera.

Jag har sömnproblem. Punkt. Eller - så tycker min inbyggda sovklocka att det räcker med 5-6 timmars sömn för mig. Jag håller inte med. 

För inatt var det ingenting som störde mig, det var kolsvart i rummet, bra isolerat och jag hade dessutom öronproppar. 
Jag somnade vid 23 och från 04:30 så låg jag och vred på mig och försökte somna om. Tror jag lyckades mellan 06:30-07:15. 
Så på frågan "är du utvilad nu efter en natt på hotell?" så är svaret nej. Men det trodde jag inte heller. 

Alltså, det har varit BRA!!!! Spaupplevelsen var såååå skön!!! Jag varvade ångbastu med kall källa och varm källa, och så 40 min massage för ryggen. Underbart. Och jag var helt ensam där, det kändes lite konstigt, men var bara skönt! 

När jag hade badat färdigt så var jag uppe på rummet i några timmar och vilade lite och tittade på tv innan det var dags för middag. Det var otroligt god mat, pulled pork och potatisgratäng, stor salladsbuffé och gott bröd och soppa. Det var inga problem att äta själv. Visst åt jag lite snabbare än vanligt, men det kändes inte obekvämt. 

Sedan tog jag en liten promenad, mest för att få lite luft, köpte lite mer godis, och sedan kollade jag på Lets dance och åt godis i sängen. 

Frukosten imorse var fantastisk, tror jag åt det godaste ägg och bacon jag nånsin ätit, och även pannkaka med nutella, och färsk frukt och gott bröd. Mums!

Jag var hemma vid 12, och har kramats med min lilla och stora :-)

Snart ska jag gå på basket, jag passar på när mamma ville låna Annabelle lite, och sedan ikväll ska vi äta pizza alla tillsammans! Det blir mysigt! 


Inga kommentarer: