måndag 14 april 2014

Knäckt.

Jag tror min lyxdag i fredags tog knäcken på mig. Igår låg jag hela dagen, jätteförkyld. Ingen feber, men huvudvärk/täppt/snorig/hostig/trött. Lite bättre har jag mått idag, men det var svårt att tro kl 05 i morse när jag var tvungen att kliva upp. Det är ju liksom alltid värst på morgonen. 

Annars är allt bra. Jag fyller år på fredag, på påsk och allt. Sitter och funderar på vad jag ska baka till mig själv. Adam fixar ju liksom inget. Jag funderar på att beställa en smörgåstårta (älskar!!) och att baka en marängtårta. Jag har ju inte så många som kommer och firar mig så det räcker nog. Med lite tur kanske Adam och Annabelle kan "baka" lite chokladbollar eller nåt annat enkelt. Åh vad jag önskar att han kunde bry sig om sånt där....en gång per år i alla fall. 

Fan. Nu kan jag inte sluta tänka på smörgåstårta. 
Slurp!


Inga kommentarer: