onsdag 30 april 2014

Valborg?!

Hej på er!

Jag sitter på jobbet denna Valborgsmässoafton. Jag vet inte riktigt hur jag och min chef tänkte när vi bestämde öppettiderna för idag...Vi har öppet till 20:00 men hade lätt kunnat stänga kl 18...
Det.Är.Dött.

Tidigare idag var jag och fixade naglarna, och blev så nöjd! Jag brukar nästan alltid ha antingen en glittrig fransk, eller så någon knallig rosa färg, men idag ville jag ha något lite mer diskret, och det blev så fint. Till lunch åt jag sushi, och herregud vad gott det är med sushi. Skulle kunna äta det 2-3 gånger i veckan. Lätt.

Snart får jag gå hem till lagad middag (som tydligen inte blev så bra), men ändå, när händer det liksom? Aldrig typ.

Imorgon och på fredag jobbar jag också till 20, så jag missar många kvällar med Annabelle, men å andra sidan så händer det liksom väldigt sällan, så jag har inte dåligt samvete över det.

NU ska jag räkna kassan och om en kvart stänger jag och går hem till MIN NYA DATOR SOM KOM IDAG!!!!!!

Inga kommentarer: