måndag 23 juni 2014

Dag 2 av 12.

Måndagmorgon. Jag sov hela natten tills klockan ringde, och då hade jag gärna sovit lite till kan jag lova. Den här veckan får gärna flyga förbi! Vi ska ha visning av lägenheten på onsdag och har massor att göra inför det, och så måste vi ju på något sätt få ett besked om jobbet den här veckan. Jag vet inte vilket som känns jobbigast just nu. Båda sakerna är ju lite ångestladdade.

Jag är ju schemaläggare på mitt jobb, och då kan man ju fundera på vad jag tänkte när jag la schemat åt mig själv den här gången. Jag ska jobba 12 dagar i rad.
Men - det finns en förklaring. Min semester börjar måndagen den 7/7, och jag hade egentligen jobbhelg lördagen och söndagen precis innan. Nu la jag den helgen den här veckan i stället, och då jobbar jag sista dagen på torsdag den 3/7 i stället! Strålande!
Men, fråga mig hur strålande det känns om en vecka...

Nu har midsommar passerat, och fy FAN vilken kall midsommar! Vi slapp i alla fall regnet på midsommarafton, men någon sommarklänning blev det inte i alla fall.
Vi firade hos Jessica och Marcus som förra året, och det var riktigt trevligt och roligt. Nästa år kanske vi är hos oss i vårat radhus! :-)

Nu ska jag koka lite ägg här på jobbet, det blir frullen idag. Har lite ont i magen känner jag, vet inte vad det är, oro, ägglossning eller för mycket av det goda i helgen...

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: