tisdag 24 juni 2014

3 av 12

God morgon!

Återigen en natt som jag sov hela natten tills klockan ringde. Det är ju helt otroligt! Jag brukar sova värdelöst när jag är mitt uppe i nåt som tar energi (som nu, lägenhetsvisning och extrem ovisshet kring jobbet), men jag sover bra, och det är jag tacksam över!

Igår åkte jag ut till Birsta och köpte lite plock till lägenheten, 2 överkast, en matta, lite fina blommor och krukväxter. Allt för att piffa inför visningen som är imorgon. Just nu ser det ut som ett bombnedslag hemma, det känns lite extra stressigt, men vi har rensat en massa ur en stor garderob som folk kanske vill titta in i, och då måste man kunna öppna dörrarna utan att det väller ut kläder/väskor/påsar... Ikväll ska vi plocka undan sånt som inte ska vara framme, och imorgon kör vi städningen. "Vad funkar bäst? Teamwork!" (småbarnsföräldrar vet vad jag syftar på).

Idag jobbar jag till 14, eller tidigare, chefen har sagt att det är ok att gå tidigare den här veckan om vi är dubbelbemannade, för det är extremt lugnt. Vi vet ju inte vad som händer nästa vecka, så vi kanske måste jobba extra då.
Just nu skiner solen och det ser ut att bli en fin dag, men regnet kommer nog lagom tills jag slutar. Vilket fruktansvärt dåligt sommarväder vi har, men som tur är så är det ju ganska mycket kvar av sommaren! Den har tid på sig att bli bättre! :-)

1 kommentar:

Lina sa...

Älskar Supertrion!:)