torsdag 14 augusti 2014

Status.

God morgon!
Idag är jag och "gästspelar" på jobbet i 2 timmar på morgonen. Behöver jag säga att jag har sovit piss??
Gah, hoppas det blir en bra dag utan motgångar ;-)

Idag ska Annabelle vara själv på dagis mellan 9-14. Jag är nervös över lämningen. Som alltid.
Men alltså, igår när jag hämtade henne så blev jag så lycklig, för hon var så lycklig. Hon busade och lekte och skrek och skrattade - hon hade så roligt!! Jag tror att hon har saknat att leka med jämnåriga i sommar. DET känns bra i hjärtat att se henne så där. Hon ville ju liksom inte gå därifrån!

Överlag så känner jag mig lycklig nu. Inte på alla plan i livet (så klart), det måste alltid finnas något som kan bli bättre och det finns två saker på den fronten som jag behöver jobba lite extra på. Går inte in på detaljer.
Om en vecka så har vi fått våra nycklar till vårat älskade radhus som vi har längtat efter hela sommaren! Jag gick förbi där igår, och jag gick liksom och log hela vägen. Det känns så himla bra!! Men det är mycket som ska klaffa och fixas (och packas, och packas upp), men planen är att vi sover där på fredagkväll nästa vecka!
En sak som är så himla roligt är att en av barnen som Annabelle har klickat med på dagis bor rakt över gatan, tänk va kul dom kommer att ha! Och hans familj har två hundar också, kanske blivande kompisar till Tindra? :-)

Nu ska jag ta dagens första kaffekopp!
Ha en fin dag!

Inga kommentarer: