tisdag 2 september 2014

Rutiner

Rutiner är bra.
Nu har vi äntligen börjat få lilla tjejen Annabelle att sova innan kl 20 på kvällarna igen. I sommar och fram tills bara för några dagar sedan så var det liksom inte ens någon idé att påbörja nattningen innan 20:30, och då kanske hon sov (med lite tur) kl 21.

Nu är det tidiga morgontimmar igen, och fullt ös på dagis hela dagarna, så igår sov hon redan 19:45. Skönt tycker jag. Tänk om jag också skulle kunna lägga mig lite tidigare, typ vid 21, eller helst tidigare. Jag sitter ju ändå på cykeln ner till jobbet 05:20 på morgonen...

En annan bra rutin är att jag cyklar till och från jobbet 3 dagar i veckan. Dock har jag börjat få ont i en höft som jag inte har haft problem med tidigare, och jag undrar om det kanske har något samband.

Nu har jag lite grejer att göra på jobbet (faktiskt) så jag skriver väl imorgon igen!

:-)

Inga kommentarer: