fredag 12 september 2014

Härligt!

Hej på er!

Nä hörrni, det blir inte så mycket bloggade här märker jag. Inte för att jag är superupptagen med annat egentligen, men jag har liksom ingen lust märker jag.

Livet är så bra nu, och visst skulle jag vilja dela med mig, och det kommer jag att göra, men inte varje dag, kanske en gång i veckan eller så.
Vi trivs så himla bra i vårat nya område, det är sån himla skillnad från att bo i stan. Igår till exempel. Jag och Annabelle gick omkring och letade nya lekparker (vi har hittat 5 st), och vid en av dom träffade vi en pojke från hennes dagis. Dom (och några andra barn) började leka, och plötsligt kom glassbilen och en pappa köpte glass till alla barnen. Jag var lika lycklig som Annabelle. Det skulle liksom aldrig ha hänt där vi bodde förut.
Och idag ringde det på dörren. En granne, som också är pappa till en gammal barndomsvän till mig, kom förbi med en bok och en CD, för han hade hört att min dotter heter Annabelle, och där var det en sång som heter "Annabelle Olsson" som han tyckte att vi skulle lyssna på.
Skulle aldrig heller ha hänt där vi bodde förut.

NU ska jag och Annabelle äta en fancy fredagspizza, pappa Adam är på basket-vm i Spanien!


Inga kommentarer: