onsdag 26 november 2014

2 veckor.

Det är 2 veckor kvar till vi ska få gå på RUL (alltså rutin ultraljud). Det känns som en evighet.
Det kändes som en evighet när jag väntade på det första ultraljudet också.

Jag försöker att minnas när jag först började känna Annabelle i magen, men jag kommer faktiskt inte ihåg. Jag tycker att jag känner små, små rörelser i nedre delen av magen, först tänkte jag att det kanske bara är gas, haha, men det känns annorlunda. Jag längtar efter riktigt rörelse. Magen växer ju som bara den, så jag är inte orolig eller nåt.
Om ett par månader så kommer jag nog att skriva att jag vill att h*n lugnar ner sig lite, kommer ihåg hur Annabelle nästan sparkade av mina revben på höger sida :-)

Är på jobbet nu och har nyss avklarat en mindre hostattack. Satans rethosta. Det är som att det är någon som sitter i min hals och kittlar med en fjäder. Sååå irriterande.
Jobbar hela kvällen också, och är redan lite trött på att vara här..

Nog klagat. Dags för en kaffe :-)

Inga kommentarer: