måndag 24 november 2014

Regn och rusk.

Hej och välkommen nya vecka, den sista i november.
Veckan inleds med ett riktigt busväder, det är mörkt och regnigt, och jag har min sista semesterdag för den här gången. Jag ska börja dagen med att fixa en god frukost och titta på ett avsnitt på en serie, och sedan ska jag försöka vara effektiv resten av tiden innan jag hämtar Annabelle. Idag ska jag hämta henne tidigt tänkte jag.

Min förkylning håller i sig, varje morgon är ett helvete med taggtråd i halsen, en extrem rethosta följt av täppt näsa som det ändå rinner ur som ett mindre vattenfall. Det går liksom inte att snyta ut nåt, eftersom jag är så täppt, så alldeles nyss kom jag på den genialiska idén att ta fram Annabelles gamla snorsug, och sög ut lite snor, haha! Äckligt, men effektivt.
Som tur är så brukar jag må bättre efter en timme eller så, morgonen är alltid värst.

NU ska jag fixa den där goda frukosten, och suga lite mer snor ;)

Inga kommentarer: