tisdag 23 december 2014

Det närmar sig..

...med snöiga steg. Igår kom snön vi alla har väntat på. Jag är ingen vinterfantast, men allt blir så mycket finare med snö, speciellt vid jul! Det snöar idag, det ska snöa imorgon på julafton, och på torsdag och fredag lovas det sol och minusgrader! Perfekt! Jag har en känsla av att vi kommer att vara ute en del då!

Nu jobbar jag 3 timmar till, sedan går jag på 9 dagars ledighet! Det ska bli lovely!!
I eftermiddag, eller ikväll, kommer Adam och Annabelle hem, dom åkte på en snabb visit till Stockholm i söndags för att överraska Adams mamma som fyllde 60 år igår, och dom har haft riktigt mysiga dagar hon Adams brors familj. Annabelle och kusinerna har lekt från morgon till kväll, nonstop - precis som det ska vara.

Ikväll ska jag fixa med det sista inför imorgon, men jag tänker inte laga någon middag till ikväll, det får bli hämtmat! :-)

Ha en fin dag och stressa inte!

Inga kommentarer: