fredag 30 januari 2015

Sjukstuga.

Igen.

Alltså, det är inte ens februari, även kallad vabruari. Annabelle är sjuk igen, denna gång riktigt förkyld och igår hade hon över 40 graders feber. Så otroligt risig var hon då... Idag är hon lite piggare, hon sov hela natten och det tror jag hon behövde, helt klart.

Jag ska snart iväg och jobba, 11-20:15, men lördag och söndag är jag ledig. Vi hade egentligen väldigt roliga planer för helgen, Adams brorsa och hans familj skulle komma upp, men eftersom Annabelle blev så dålig så ställde vi in det. Hon är ju så seg... Så, även denna helg blir en lugn helg utan speciella måsten eller krav. Eller jo, våran klädkammare blir äntligen klar idag, efter flera månaders strul med vattenskada och återställning, så vi ska väl städa och ställa tillbaka allt dit, och kanske montera upp våran nya säng! Vi ska anlita samma firma att tapetsera om två sovrum också, så egentligen kanske vi borde vänta med sängen, men just nu ligger vi på madrasser på golvet eftersom jag har sålt min gamla sängram....Inte så skönt att kliva i och ur sängen i min gravidstatus. Vi får se hur mycket vi hinner med i helgen. Men skönt att det äntligen blir klart, jäkla evighetsprojekt!

Ha en skön fredag hörrni, och ät gärna en semla åt mig :D

Inga kommentarer: