måndag 2 februari 2015

Längtan.


När man vet att något är nära, något man längtar efter speciellt, så kan ju tiden inte gå tillräckligt fort känns det som.
Bebis är ju liksom den största grejen så klart, men min närmaste nedräkning är ju att jobba sista dagen på jobbet.
Jag gillar mitt jobb, har alltid gjort (mer eller mindre), men nu har det blivit en riktig "tjejarbetsplats". 5 tjejer/kvinnor i ålder 23-38 år går bra ihop i perioder, men i vissa perioder skär det sig, och nu är vi inne i en sån period. Jag är delaktig och jag skyller inte på andra, och det är inte roligt nu. Det är dålig stämning mellan vissa, och små saker blir stora saker helt utan anledning.
Sånt kommer jag inte att sakna under min långa ledighet. Den sociala biten kommer jag att sakna, men inte det som pågår nu.

Två månader kvar.

Inga kommentarer: