måndag 16 februari 2015

Brist på fantasi...

På torsdag fyller Adam år! Han önskar sig aldrig något och jag tycker alltid att det är så svårt att köpa nåt till honom. I dessa tider har jag även svårt att ge mig iväg och shoppa, det tar emot att gå omkring och bli kissnödig och trött, så jag har blivit en riktig hemmamänniska. Jag vill typ bara vara hemma och att gå på stan eller i birsta lockar inte alls. 

Jag tänker överraska honom med en middag ute på torsdagkväll efter våra jobb, mamma är ändå hemma med Annabelle, och så ska han få en fin tröja som jag har sett, och på morgonen ska Annabelle och jag smyga upp och gratta honom och hon får ge honom dessa: 
Jag hade blivit så glad om han hade tänkt på att framkalla lite bilder och ramat in, hoppas han blir glad också! Det är en väldigt enkel - men fin sak - att göra tycker jag. Speciellt när fantasin inte riktigt finns där! :-)

Inga kommentarer: