tisdag 17 februari 2015

Stor dag idag.

Om två veckor fyller Annabelle 4 år. Jag fattar inget!?

Men idag, idag är dagen då hon för första gången ska följa med en kompis hem från dagis!!! Fatta!!! Helt sjukt! Hon är så peppad och glad över detta, och det är så himla kul att uppleva detta!
Jag ska hämta henne kl 18 hos kompisen som bor på samma gata som oss, och som vi har varit på kalas hos tidigare, och sedan ska vi åka på Dragons match också (för första gången på väldigt länge)! Ikväll kommer Chicago Bulls maskot "Benny the Bull" dit och underhåller, så jag tänker att Annabelle nog kommer att gilla det!

Nu ska jag fakturera lite och tänka positivt. Dagen började som förra tisdagen, alltså med en sen buss och en stressig promenad till jobbet. Senare idag ska jag till pappa som fyller år, och jag behöver all extra energi jag kan få.
Så, skicka gärna lite vettja :-)

Inga kommentarer: