lördag 7 februari 2015

Lördagsaktivitet!

Idag har vi äntligen varit på Knatteskutt! Vi har väntat länge nu på något att aktivera oss med (och när jag tänker på det så glömmer jag alltid bort Friskis och Svettis familjegympa!!), och idag var det dags! Knatteskutt med inriktning på idrott är i 10 veckor, i min gamla gympasal där jag lärde mig att spela basket när jag var liten. Bara att vara i omklädningsrummet gjorde mig lycklig! Allt såg ut som för 30 år sedan! Och lukten var densamma! 

Annabelle fick nya träningskläder och skor igår och var så laddad! Och hon älskade det! Idag var det bara lekar på schemat, sen är nog tanken att dom ska få prova på lite olika sporter varje gång. Det enda som jag ser som lite minus är tiden (kl 9 på en lördag) och att många verkade ha med sig yngre syskon som liksom "störde" lite. Och att ledarna ville samla ihop barnen flera gånger utan att själva inte vara riktigt redo. 
Men i det stora hela så var det bra! Om Annabelle gillar, så gillar jag! 








Inga kommentarer: