onsdag 22 april 2015

Det händer ingenting.

Trodde att Annabelle var sjuk imorse. Hon sa att hon var illamående men hade ändå bra aptit till frukosten. Lugn och tyst , men ville ändå gå ut och leka. 
Jag fattade ingenting, det var så konstigt allting. Men, ingen feber, ingen magsjuka, så hon var nog bara off imorse. 

Hon har varit så snäll och mysig idag, inget bråk och inget gnäll, såna dagar kommer inte så ofta nu... Titta här så mysigt: 

Jag passade på att baka lite bröd, som blev jättegott men som hade kunnat stanna i ugnen en stund till....

...och nu ikväll har vi ätit hemmagjord pizza!
Strax ska jag kolla på basket (Annas match, dom kan vinna SM-guld ikväll), och senare ikväll ska jag spa'a lite tror jag. Så att jag känner mig fin inför förlossningen, som förövrigt skiner med sin frånvaro. När ska det dra igång?? Visst det är 8 dagar kvar, men jag trodde det skulle vara klart nu typ! :-)




Inga kommentarer: