söndag 19 april 2015

1 år äldre.

Igår fyllde jag år, och det firades med POMPA OCH STÅT!!!!







Haha, nääää inte direkt :D
Det var en lugn och skön dag, som började med mysig frukost på sängen och sedan lite tårta och chokladbollar, blommor och lite paket på eftermiddagen, och så tacos till middag. Mysig dag, som slutade med att jag kastade in handduken vid 21 för magen var så spänd och jobbig att jag ändå inte kunde sitta bekvämt i soffan. Det börjar bli riktigt trångt innen i magen nu, vecka 39 är jag inne i!
Sedan hände det bästa av allt, jag sov HELA natten, och första gången jag kollade på klockan så var den 05:10! Minns inte när det hände sist!!?? Kanske kroppen äntligen känner att det är bäst att sova nu när tillfälle ges? Annars har jag ju varit vaken 3-4 timmar varje natt de senaste veckorna, helt förbannat sjukt!!

I fredags köpte vi en ny (begagnad) bil, och idag har Adams pappa varit upp hit från Stockholm för att hämta våran gamla som han får av Adam. Strax ska jag ta en premiärtur med nya Saaben ner till stan, jag är lite nervös, har aldrig (!) kört en kombi förut - automat dessutom. Fast automat körde jag ju i nästan 3 år i USA så det är ju inget konstigt i och för sig!

Just nu sitter jag i köket och tittar ut genom fönstret på Adam och Annabelle, dom är i lekparken och jag hör hon Annabelle skriker av skratt! :D Härlig känsla!!

Hej på en stund, hörs i veckan!

Inga kommentarer: