måndag 13 april 2015

Väntan.

Hej!
Är nu inne på andra lediga veckan. Dagarna ser ganska lika ut, jag försöker kombinera min to-do-list med att vila. Jag sover fortfarande fruktansvärt dåligt, och är rätt trött pga det, men börjar nu även känns mig riktigt tung i kroppen. Har gått upp 11 kg, vilket är mindre än med Annabelle, men jag vägde mindre vid inskrivningen med henne, ca 5 kg, så jag väger mer nu än när hon föddes. Kag hoppas att kilona försvinner snabbt när jag ammar och kommer igång med promenaderna. Just nu kan jag inte promenera mer än 10 minuter åt gången känns det som, pga att jag håller på att kissa på mig. Idag var jag och Adam och tittade på skor, när Annabelle föddes fick jag  ett par Reebok easytone walking skor, och dom använde jag tills sulan gick sönder, älskade dom verkligen! Vissa får diamanter som "push-present", min grej är träningsskor, haha! 

Idag är det 17 dagar kvar till BF, och faktiskt så tror jag inte att han kommer så mycket tidigare som jag trodde förut. Känner liksom ingenting! 


Adams säsong är över nu, dom åkte ut i semin vilket så klart var tråkigt men samtidigt skönt för det vore jobbigt med en finalserie mitt i barnafödsel :-) nu har jag honom på hemmaplan så att säga! 

Här är några bilder från de senaste dagarna! 

Hejsvejs på en stund igen! 


Inga kommentarer: