onsdag 6 april 2016

Naglar!

Idag har jag haft lite Jessica-tid och fixat naglarna! Det var 2 månader sedan sist, herregud vilken utväxt jag hade. Pinsamt fult.
Jag önskar jag kunde fixa naglarna varje måndag, för det är verkligen riktigt fint med välvårdade naglar tycker jag! Tyvärr har jag inte den möjligheten och eftersom det kommer att ta ganska precis 2 månader till nästa gång så gjorde jag värdigt naturliga naglar idag, svagt, svagt rosa, så att utväxten syns minimalt.
Min nageltjej sa att hon gärna vill använda mig som nagelmodell så får jag det fixat gratis, eftersom jag har så bra naglar, och det tackade jag så klart ja till. Då kommer det nog bli lite mer "läckert" än vad jag brukar ha, men det är ju bara roligt med lite omväxling.

Usch vilken dålig bild, men det bjuder jag på idag ;-)

Inga kommentarer: