tisdag 12 april 2016

Vilken lyx!

Vilken helg!
Jag blev totalt överraskad av min syster i fredags! Hon hade bokat ett spapaket till mig med spa, massage och hotellövernattning på Knaust!!!! Helt sjukt!! Det var så underbart!
Och så i söndags, då var jag på Himlabadets relax med Jessica och Jenny, också otroligt skönt, speciellt med kompistid! Så jag har verkligen fått ett par dagar med lyx och egentid, otroligt uppskattat!

Idag började jag min "nystart" med C9 som det heter. So far so good. Jag har druckit en shot med aloevera, tagit en tablett kosttillskott och fiber som jag har blandat ut i thé. Och så massa vatten. Inte hungrig än.
Till lunch blir det en shake, mer aloevera och en till tablett. Och till "middag" mer aloevera, och så aloevera till kvällen.
Herregud. Inte alls vad jag gillar att göra, är lite emot principen men jag behöver som sagt kickstarten och ska verkligen härda ut i 9 dagar. Det är endast de två första dagarna som man inte äter någon mat (man får äta frukt och grönsaker),men från dag 3 får man äta riktig mat till lunch eller middag.
Om det inte känns för pinsamt så kanske jag lägger ut före och efter-bilder nästa vecka :-)

Jag tror att det kommer att bli riktigt tufft ikväll på jobbet, men jag ska ta med mig äpple och apelsin. Jag överlever nog ;-)

Så, fortsättning följer!

Inga kommentarer: