onsdag 29 december 2010

Är det helg snart?

Gud det känns som att jag jobbar hela tiden. Så är det så klart inte, men det känns så. Idag och imorgon jobbar jag stängning, så nu på förmiddagen tar jag det lugnt bara. Ska snart gå ut med Tindra. Hon tar mest lugnt av alla. Hon har sovit hela natten som hon alltid gör, och när jag klev upp för en timme sedan så gick hon också upp bara för att lägga sig och sova vidare i soffan. Hon har det bra hon....

Jag ska börja kolla lite i skåpen i köket idag, börja rensa lite inför flytten. Jag har så mycket småplock som bara tar plats egentligen, och det kan man ju lika gärna slänga (eller lämna in på Fyndlagret). Jag är ganska bra på att slänga saker faktiskt, Adam däremot är inte lika bra. Jag måste pusha honom lite i helgen tror jag, för i helgen ska vi börja på allvar med rensandet och även packa lite. Vi får ju våra nycklar om två veckor!

Nej nu MÅSTE jag klä på mig!
Tjing!

Inga kommentarer: