torsdag 17 februari 2011

Fröken rastlös.

Det är jag det.
Gah, jag har inte gjort många knop idag, eller, jag har varit i Birsta och köpt presenter till Adam, blommor till pappa och en filt till mig (!). Jag har lunchat med Adam och lämnat över blommorna till pappa och legat under filten i soffan och tittat på Oprah.
Nyss kom mamma hit och tog med sig Tindra hem, Tindra blev galet glad som vanligt när mamma kommer, och hon ska vara där tills i morgon.
Fan, det låter ju ändå som att jag har gjort en del, men jag har inte gjort det jag verkligen planerade att göra, och det var ju att baka, och nu har jag verkligen ingen lust till det.
Det jag skulle vilja göra är att gå ut en sväng, men det är lite jobbigt att gå ut, dels pga vädret, och dels för att jag blir kissnödig 10 meter utanför dörren varje gång jag går ut.
Men jag skulle behöva handla hem lite mer frukt och sånt så att jag kan göra smoothies :-)
Hmm....får se till att tömma blåsan och klä på mig ordentligt, så ska det nog lösa sig!

Inga kommentarer: