torsdag 17 februari 2011

Snörvel...

För andra dagen i rad nu så vaknar jag upp med snor i hela huvudet och ont i nacken. Klassisk morgonförkylning som försvinner om en timme eller så, men det är ju ingen skön start på dagen direkt.
Och, det blir inte bättre av att det fortfarande snöar och är -14 ute....när ska det sluta liksom?

Idag ska jag fortsätta mitt "fylla-frysen-projekt" och baka kärleksmums, men det är mest bara för att Adam fyller år på lördag, och han har tjatat om såna vid några tillfällen nu. Han ska få en tårta också så klart.
Idag fyller pappa år, men i ärlighetens namn så vet jag inte om jag vill åka dit med bilen av två anledningar:
1, det kommer att vara as-svårt att ta sig omrking på alla branta uppförsbackar där han bor,
2, jag kommer garanterat inte att ha någon parkeringsplats när jag kommer hem igen.
Men, men. Jag löser det på något sätt.

Igår blev Adam farbror igen - woohoo! Hans brorsa Andreas och hans fru Aida fick sitt andra barn igår, en lite pojke som ska heta Liam! Jätteroligt!! :-)

NU måste jag bestämma hur jag ska lägga upp dagen. Jag lägger mig i sängen en stund till tror jag, jag har ju ingen stress direkt... :-)

Inga kommentarer: