söndag 21 april 2013

Status.

Sjuk.
Annabelle alltså. Inte jätte, men tillräckligt för att stanna hemma från dagis imorgon.
Vi märkte på kalaset att hon var ganska hes, och när vi kom hem kändes hon varm men vi tänkte inte mer på det, hon hade ju lekt och haft kul (och haft varma strumpbyxor), men nu 2 timmar senare så kollade jag faktiskt tempen, och den visar 38,2. Hon ligger normalt på ganska precis 37,0.
Men hon är på bra humör, lite mammig kanske, så hon blir hemma med Adam imorgon. Skönt att vi kan lösa det så att jag slipper vabba.

Kalaset var jättekul, alla barnen lekte tillsammans eller för sig själv, och bara en gång hörde jag Annabelle säga "MIN"! :-)

Lite senare ikväll tänkte jag berätta om en fobi som jag har fått den här vintern. Fobi kanske inte är rätt ord, men typ.
Känner att jag måste dela med mig, och kanske få lite tips.

Skrivs senare.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: