tisdag 4 juni 2013

Just do it! I did it!

Jag hade inte de bästa förutsättningarna igår, jag var sviiintrött och hade precis varit och fikat med en vän, men jag hade ju lovat mig själv att snöra på mig mina nya skor och gå ut på en liten joggingrunda.
Så - sagt och gjort. Jag tog med mig Tindra ut, och var väl ute i ca 30 minuter. Det gick väldigt bra faktiskt, jag är förvånad! Jag har ingen aning om sträckan, men jag sprang hela sträckan och jag hade trott att jag bara skulle orka halva. Visst det blev några små stopp, som det lätt blir när man har Tindra med sig som måste lukta och kissa överallt.
Överlag är jag nöjd och skorna var verkligen sköna!
Idag ska jag köra igen, då utan hund och med en bättre playlist, och med runkeeper.

Nu ska jag försöka leka it-tekniker och lösa ett inloggningsproblem här på jobbet.
Wish me luck! :-)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Duktig du är! Nu vart iaf jag pushad att göra detsamma ikväll.

Knuti sa...

Grym du är! :)