tisdag 27 augusti 2013

Aj.

Träningsvärk idag. Det är straffet för att jag är så värdelös på att träna.
Men, jag tröstar mig med att Adam också får träningsvärk ibland, och han tränar ju i stort sett varje dag.

Igår fick jag ett ryck och köpte en ny (gammal) vagn till Annabelle. Vagn nummer 3. Herregud, jag vet.
Men ok, så här är det: vi har fram till nu använt bebisvagnens (vagn nr 1) sittdel, och hon varken sitter eller ligger bra i den. Det är dags att ställa undan - alternativt sälja - den. Sedan har vi vagn nr 2 som vi köpte inför förra sommaren när vi skulle åka på semester, och den har vi i bilen hela tiden, den både ligger och sitter hon bra i, men jag gillar den inte. Den drar åt höger och gnisslar som fan. Jag gillade den i ungefär 1 vecka när den var ny, sedan har jag stört mig på den till och från.
Vagn nummer 3 som jag köpte igår är en sittvagn med vilo-läge från Brio som jag köpte för 200:- via en tjej på Facebook.  Hon sover väldigt sällan i vagnen nu, och gör hon det så är det nästan alltid om hon har somnat i bilen på väg någonstans, och då är vagn nummer 2 bra att ha.
Visst, det kanske är lite onödigt med 2 vagnar men va fan. Allt för att det ska vara så bekvämt och smidigt som möjligt. Och eftersom 3:an bara kostade 200 spänn så är det ok intalar jag mig själv :-)

Idag efter jobbet ska jag hämta Annabelle och överraska henne med en glass på stan, och så ska vi träffa Anna! Det blir kul! Det ska även bli kul att känna på hur 3:an rullar, om ni fattar vad jag menar.

Ha det gott!

Inga kommentarer: