söndag 18 augusti 2013

Power.

Hej på er!
Igår och idag har jag börjat dagen med en powerwalk runt Sidsjön innan frukost. Det tar ca 1 timme och 15 min totalt (jag går hela vägen alltså). Sjukt bra start på dagen. Nu har jag varit bortskämt med att Adam har varit ledig i helgen, så kommer det inte vara framöver, så vill jag fortsätta med pw innan frukost på helgerna så gäller det att ställa väckarklockan.

Just nu är jag på jobbet, jobbar fram till 20:15. Ett ganska kort skift, men segt på en söndag.
Det har varit en bra helg, igår var jag och Annabelle till Jessica och Max&Maya och lekte, åt middag och gick på promenad i "trollskogen" som Annabelle och Maya sa. Riktigt mysig eftermiddag och kväll!

I fredags fick jag hem beställningen jag gjorde från HM, gud va fort det gick! Jag har dock ett problem. Jag beställde ett par byxor (fråga inte varför, byxor är alltid lite riskabelt att beställa tycker jag) i storlek 38 och jag får fan inte på mig dom. Jag har 38 på HM, och jämförde dom med ett par byxor i samma modell som jag köpte i somras, och det skiljer nästan 3 cm i midjan på dom! Dom jag beställde måste ju vara felmärkta, eller extremt små i storleken. Jag packade ihop dom och en top som jag inte riktigt gillade och tänkte skicka tillbaka dom, men så slog det mig. Ska jag behålla dom kanske, och göra dom till mina "mål-byxor"? Just nu känns det väldigt avlägset att kunna komma i dom, men det kan ju vara ett långsiktigt mål? Typ till min födelsedag i april? Jag tror faktiskt att jag gör så. Är det en bra eller dålig idé?

Nu ska jag dricka lite vatten och....ja låta bli att titta på klockan som går så sakta. Typ.

Inga kommentarer: